پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تفکر و روحیه بسیجی در پارک علم و فناوری خراسان پیاده شده است

تفکر و روحیه بسیجی در پارک علم و فناوری خراسان پیاده شده است

- 1402/04/10

مسعود میرزائی شهرابی در مراسم افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی کنشگران عرصه صنعت و معدن شرق کشور با همکاری کانون بسیج مهندسین شهید شوریده پارک علم و فناوری خراسان گفت: هرچه امروز داریم از رشادت و ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان است و با همه وجود تلاش می‌کنیم تا نگاه، تفکر و روحیه بسیجی در این فضای علمی حاکم شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: ما با افکار و سیاست‌ دولت‌های غربی مشکل داریم اما باید تمامی تاکتیک‌ها و سیاست‌های آن‌ها را بررسی کرد تا بتوانیم به خوبی تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: با بررسی دقیق می‌توان به این موضوع پی‌برد که استخراج عناصر مهمی چون لیتیوم، تالک، مس و اورانیوم یکی از اهداف مهم حمله امریکا به کشور افغانستان بوده است.

میرزائی تاکید کرد: پارک علم و فناوری در دوره مدیریتی جدید با نگاه دقیق به مزیت‌های کشور و به خصوص منطقه خراسان رضوی در سه حوزه صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع خلاق فرهنگی و زیارت ورود جدی داشته است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: به دنبال کار مینیاتوری نبوده و نیستیم، در همین راستا با رایزنی و حمایت شخص ریاست محترم جمهور و همکاری مجتمع  فولاد سنگان خواف توانستیم به صورت مشترک با اختصاص زمین از سوی بخش خصوصی و نظارت پارک علم و فناوری خراسان، پردیس صنایع معدنی را راه اندازی کنیم. 

وی افزود: در چند ماه آینده دو مجموعه کارگاهی در منطقه خواف ساخته خواهد شد و پردیس صنایع معدنی نقطه آغاز جلوگیری از باطله فروشی در این منطقه است.

وی در پایان تاکید کرد: همکاری و تعامل بسیار خوبی با بسیج اساتید استان داریم و از همین رو استقبال می‌کنیم تا جامعه بسیجیان در پارک علم و فناوری خراسان حضور داشته و این برنامه سرآغاز این اتفاق ارزشمند باشد.

دانلود پیوست خبر
مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.